Oldalak

2013. május 7., kedd

Virágok


Úúúúúúgy szeretem a virágokat, olyan szépek, és olyan lányosak, és tökéletes ajándék bármilyen alkalomra, és a legszebb díszítőelem bárhol és bármikor <3 Anyának mondtam, hogyha nekem májusban lesz az esküvőm, akkor biztos, hogy orgonából lesz a csokrom, és biztos, hogy a koszorúslányok is orgonaszirmokat fognak ránk dobálni :P :) Emellett még lila is, ami még tökéletesebbé teszi :) 




Az orgona mellett a másik kedvenc virágom <3
(A harmadik a liliom, és az is nemsokára nyílni fog a kertünkben :))

Tulipán <3

A számomra (még) meg nem unt fókuszjáték :) 

Duett
Nekem úgy tetszik a kép hangulata :)
Fogyókúra üzemmód - aktiválva :)






2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek a képek, én is imádom a virágokat!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, aranyos vagy! :) De jó, hogy nem vagyok ezzel egyedül :)))

      Törlés