Oldalak

2013. május 13., hétfő

Életképek - 05.13.


Ma annyira jó napom volt! :) A hétvégém nagyon pörgős volt, és nagyon jól telt. Pénteken hittanon voltam, siettem haza, tanultam, leckét írtam, bepakoltam. Aztán szombaton szintén pakolás, takarítás, tevékenykedés, vasárnap meg unokatesóm elsőáldozásán voltunk :) Szépen kiöltöztünk, megcsináltuk a hajunkat, smink, stb, minden, amit egy lány annyira élvez :)) A mise nem volt olyan hosszú, de nagyon szép volt! Annyira szépen fel volt díszítve az oltár, hogy szinte még a lélegzetem is elállt! Csak 5 kicsi elsőáldozó volt, mint anno, ahogy mi voltunk:)) Így meghittebb az egész szerintem. Rossz időt jósoltak a hétvégére, de szerencsére kisütött a nap, és jó meleg volt. A sátorban meg is főttünk egy kicsit :) - mert unokatesómék az ebédet odakint, az udvaron tartották. Ma viszont esett az eső, de ennek ellenére is jó kedvem volt :) Nem tudom, mitől (pedig nem szívok semmit, tényleg :D) nálam ez ilyen alaphangulat hála Istennek :) És ami a legjobb: ragályos! :P 


Imádom ezt a könyvet <3 Egy II. világháborúban élt nő memoárja. Nem csak leíró, hanem nagyon szentimentális is. Nekem való, nagyon is! :) 
Ha nem jön álom a szememre... akkor elő a fényképezővel! :)
 Aki nagyon ügyes, olvassa le a beltériről, hogy hány óra is volt... 
Csodaszép templomudvarunk
Mert nincs is jobb az új könyv illatánál és állapotánál, amihez év végén kezdetek nekilátni :)
A lényeg, hogy a héten sem kell sokat tanulnom...
Viszont vasárnap szülinapom!! :))
Remélem, jó lesz! :)

Előreláthatólag Nektek hogy fog telni a hét? :) 
Én remélem, hogy szép idő lesz, és hogy nem fog esni az eső!
Legyen további szép napotok, nekem mennem kell még tanulni egy kicsit :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése