Oldalak

2013. május 9., csütörtök

Meccs


A forgatás alatt mi is is kint voltunk a pályán, bár ugye nem látszódunk a felvételen, de nem is mi vagyunk itt a lényeg! :) Nem semmi, hogy sokszor az embernek csak egy pillanaton múlik a jövője. Jó, ez még nem nagy jövő, tudom, de milyen jó lehet most Jocinak, hogy ennyien foglalkoznak vele, és hogy róla ír minden hírportál, hogy folyamatosan jelennek meg róla a cikkek és a vicces képek... :) Büszkék vagyunk rá! Egész nap csörög a telefonja, szerintem még fel sem fogta ezt az egészet szegény :) 

Ezeken a képeken pedig szakadok: 














:))

Délután volt meccs Érsekvadkert ellen, ahol azt hiszem, hogy a Bors magazintól jöttek fotózni :)
Viszont most az én fotóim: 

Lábaink :)
Solo- Az én lábam

Hajrá Patak! :) 


Laurával párban :) Én vagyok az angyali jelmezben, ő az ördög :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése