Oldalak

2013. május 1., szerda

Visszatekintés- Április :)





Az április is nagyon gyorsan elszaladt. De szerencsére már sokkal melegebb volt, mint márciusban :) Azért kellett még reggelente az a kiskabát, de jobb volt abban császkálni, mint a téliben :P És lassan-lassan a lengébb ruhadarabok is előkerültek a szekrényből, juhéééééé :) Nem szeretem a telet, a hideget, a vastag ruhákat. A télből nekem bőven elég lenne 2 hét. A felismerés már megtörtént, hogy napelemmel működök, úgyhogy talán szeptember-október végiéig semmi bajom nem lesz :P 


A bokrok is életre kelnek :)



Ez jut róla eszembe: http://www.youtube.com/watch?v=UrGS9EARHRc
Ezen a képen a kedvencem a parabola <3 :D 
Igen, ez a kezem... Nem, nem csak 3 ujjam van :D 
Nálunk ilyen gyönyörűséges volt a Hold valamelyik este :)

Virág a sötét égen

Ők is a háttérben folyó naplementét nézték :)

Az Eiffel-torony után szabadon ;)


Szija Szisza, van gazdád? 
"Néha el is felejtem, milyen csodákat tud tenni a nevetés." - Ken Kesey
Nagycsaládosok :))





2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a megjegyzéseket, amiket a blogomon tettél a képeimhez. Sok sikert kívánok neked is a blogodhoz és a fotózáshoz! A csipeszesek tetszenek a legjobban. :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nagyon szívesen! :) Tényleg jó képeket csinálsz, az összeset végignéztem. Köszönöm, próbálkozok a bloggal is, fotózással is. De amint láthatod, én még nagyon kezdő vagyok :)
    Örülök, hogy tetszenek a csipeszesek :)

    VálaszTörlés